Prvi na Google

prvi-na-google

Kako priti na prvo mesto Google iskalnika. Dve rešitvi, ki bosta pomagali razumeti vložek, ki je za prvo mesto potreben in strategija za prodajo s prvim mestom na Google iskalniku.

“Prvi na Google”

Z zakupom ključnih besed

Izgubljate stranke

Res je, stranke že iščejo storitve oz. produkte, kot jih imate vi. Vsak trenutek, ko niste vidni v Googlu izgubljate klike oz. obisk vaših potencialnih kupcev. Ko postanete vidni, pa v igro stopijo številke. Oglaševanje ni nujno zlo. Še vedno je najbolj učinkovito pridobivanje strank s pomočjo ustnih priporočil. Tudi ta uporabljamo pri oglaševanju z Adwords. Oglaševanje na Google je treba preizkusiti in ugotoviti, ali se investicija povrne.

Na vrhu je drago

Z zakupom izbranih ključnih besed in s pomočjo kvalitetne optimizacije lahko oglase spravimo na vrh Google iskalnika. To stane. Veliko je odvisno od produkta, predvsem, ali je boljši, ali ima izrazite prednosti. Pomembno vlogo ima predstavitev na spletni strani in uporabniška izkušnja spletne strani. Nato so tu številke. Kolikšna je razlika v ceni, če je cena visoka to vpliva na nižjo stopnjo konverzij.

Cilj je dobiček

Vse omenjeno skupaj ustvarja CR (conversion rate, stopnjo konverzije), ki je razmerje med kliki na oglas, kar je strošek in prodajo. V grobem gre le za razmerje med stroškom in ustvarjeno razliko. Pomembna je neka stalnost v Google oglaševanju. Pozitivni rezultati so posledica dolgoročnega dela, optimizacije, s katero dosegamo vedno nižjo ceno na klik in vedno višjo stopnjo konverzije. Oboje vodi v nižjo ceno za nakup.

Prodati več z manj stroški

Biti prvi na Google iskalniku naj bo posledica, ne cilj. Naš cilj je prodati več, z nižjimi stroški. Ustvariti več dobička. Oglasov zato ne postavljamo na prvo mesto, če se to splača manj kot npr. tretje mesto. Najpogosteje oglase optimiziramo na najbolj vidno mesto oz. s strategijo za pridobivanje največ klikov. Pogosto je tretje mesto bolj vidnno, kot prvo.

Oglase imamo na prvem mestu, če gre za zelo relevantno ključno besedo, točno tako, ki kaže na zanimanje za oglaševan produkt ali storitev. Takrat je stopnja konverzij lahko dovolj visoka, da se to splača.

Dolgoročno & organsko

prvi-google-organski

Prvi organski rezultat (ta, ki je posledica optimizacije na ključne besede) je šele na 4. oz. na 9. mestu. Pred njim so oglasi, plačani rezultati. V povprečju vsak 4. klikne na oglas, vsi ostali gredo na organske rezultate.

Optimizacija na ključne besede

Že nekaj časa se oglaševanje na Googlu uporablja v založništvu. Naslove in podnaslove knjig, ki se bodo izdale se testira s pomočjo Google oglasov. Tako, da je tekst oglasov možen naslov knjige. Testira se, kateri naslovi imajo najvišji CTR, razmerje med prikazi in kliki. Na osnovi pridobljenih rezultatov se izbere naslov knjige.

Enako je z optimizacijo na ključne besede. Ne veste namreč katere ključne besede so tiste, na katere želite optimizirati svojo vsebino. Google Adwords je izvrstno orodje za pridobitev tovrstnih in še katerih drugih podatkov.

Kako najti prave ključne besede

V Google Adwords, kadar ni jasno, katere besede bodo prinesle promet, ciljanje na katere lokacije bo donosno, katera pristajalna stran bolje prodaja, testiramo vse. Dovolj je nekaj mesecev in obsegu ponudbe primeren proračun, da ugotovimo, katera ključna beseda, lokacija, ali pristajalna stran najbolje prodaja.

Ko imamo te podatke je postopek dokaj preprost. Pisati je treba. Pisati, kar je zanimivo, berljivo in ima neko vrednost. Kaj to je ugotovimo na osnovi ključnih besed.

Primer premišljene optimizacije na kl. besede

Nakup šotora je dobra ključna beseda za trgovine, ki prodajajo šotore. Na njihovo žalost, tisti, ki to besedo vpišejo v Google, še ne bodo kupili šotora. Zanima jih znanje, informacije, ki jih potrebujejo, preden se odločijo za nakup pravega šotora. V povprečju si pogledajo cca. virov, raziskujejo približno pol leta po spletnih straneh in trgovinah, pregledajo, kateri je pravi in kje je najboljša cena (več o nakupnem procesu potrošnika).

Najboljši rezultat za iskalni izraz “nakup šotora” je vodič za nakup šotora. Tega še testiramo. Ko bo izdelan, bo na voljo le predogled, polna verzija, pa bo v obliki “autoresponder-ja” poslana na e-poštni naslov tistim, ki ga bodo naročili.

Podjetje, bo z njim pridobilo stranke v obdobju od začetka iskanja šotora, do končne odločitve za nakup. V času, ko se uporabnik informira bodo z njim v komunikaciji preko e-pošte. Potrošniku bo namreč “autoresponer” posredovan v določenih intervalih in bo tako gradil zaupanje v blagovno znamko. Vodič mora biti verodostojen, najbolj verodostojen vir, ki ga uporabnik lahko dobi na trgu. Verodostojnost bo kasneje projiciral na podjetje oz. blagovno znamko.

Osnove optimizacije

Kako spraviti svojo stran na prvo mesto v Google iskalniku? Z rednim pisanjem. Ugotovili smo, da želimo biti prvi na “nakup šotora”. Ugotovili smo, katera vsebina (naj) bo na naši spletni strani. Testiramo obliko in vsebino vodiča, ki bosta pomenili zadovoljstvo uporabnika (še pred nakupom). Sedaj potrebujemo pisanje. Npr. ena objava na temo “nakup šotora” na teden. Približno 500 znakov, z malo humorja in koristno informacijo. Lahko jo napišete na kavi, ali na poti v službo, na vlaku. Vedno jo objavite na omrežjih kot so Facebook, LinkedIn, Google Plus, Twitter. Tudi če ni odziva. Po nekaj tednih bodo vidni rezultati. Tu se prehitevati (skoraj) ne da.

Gradnja povezav

Za objave, ki jih napišete poskusite poiskati relevantne teme na forumih. Če je možno, potem elegantno sporočite v odgovoru na debato na forumu, da je na “povezavi” nekaj zanimivih informacij na temo.


 

Želiš dobičkonosno Google kampanjo?

Zahtevaj ponudbo