Pospeševanje prodaje

uporabniška izkušnja

Kako pospešiti prodajo s pomočjo interneta. Kako povečati delež tistih obiskovalcev, ki bodo kupili in kako pretvoriti obiskovalce v kupce.

Delež obiskovalcev, ki ga na spletno stran pridobite in ustvari nakup želite povečati. Ne želite kogarkoli, le tiste, ki bi kupili vaš produkt ali storitev. Zanima pa vas, kako se usmeriti v pridobivanje pravih obiskovalcev oz. kako prave obiskovalce pridobiti.

Pospeševanje prodaje se torej, na spletu, povečuje s povečanjem relevantnega obiska spletne strani. Da bi optimalno dosegli cilj, optimalno pospešili prodajo, potrebujete pet “procesov” za pospeševanje prodaje na internetu:

Google Adwords oglaševanje

Google Adwords oglaševalske akcije pri nas oblikujemo, ne tako, da vi čimveč zapravite, temveč tako, da vas nakup stane čim manj. Ceno nakupa merimo tako, da skupne stroške oglaševanja delimo s številom nakupov, ki smo jih ustvarili le z oglaševanjem na Google

adwords-oglasevanje

Optimizacija spletne strani za položaj na strani iskanj

Kvalitetna vsebina, ki odgovarja na prave teme oz. prava vprašanja uporabnikov spleta. Če prodajate šotor, potem boste zagotovili vse, kar vaši kupci želijo, ko kupujejo šotor. Vse znanje, ki ga potrebujejo je potrebno napisati in oblikovati na način, ki je uporabniku prijazen in enostavno razumljiv.

Drug del optimizacije na ključne besede je proces znotraj podjetja, da postane najbolj pomemben rezultat v smislu ponudbe storitev, ali produktov, za iskan izraz. Če uporabnik išče šotor, potem bo v Googlu najprej naletel na rezultat z najširšo ponudbo in podporo za produkt šotor. To je vprašanje celovitosti ponudbe podjetja. Po drugi strani lahko iz tega podjetje izhaja v oglaševanje. Da oglašuje tisto, v čemer je najboljše. Tako je cilj dosegljiv.

optimizacija-google

Optimizacija uporabniške izkušnje spletne strani

Na spletno stran vam lahko pripeljemo relevanten obisk. Lahko pripeljemo obiskovalce, ki nameravajo kupiti v kratkem. Pa bodo?

Uporabniška izkušnja je posledica mnogih dejavnikov, v grobem pa služi lenobi obiskovalca. Lenoba naj obiskovalca pripelje do nakupa. Če lenoba vodi v opustitev nakupa, potem stran ni dobro optimizirana.

Res želiš zapustiti stran?

Ne klikaj po nepotrebnem,

enostavno povprašaj spodaj, 

izpolni se v pol minute

Vse ostalo naredimo mi.

Povprašaj in se prepričaj!

Kvalitetna vsebina na spletni strani

Kvaliteta vsebine odloča o tem, ali bodo obiskovalci na spletni strani ostali, ali jo bodo zapustili. Če na določene ključne besede postavite napačno vsebino, ker si iskalne izraze narobe razlagate, potem bodo uporabniki stran zapuščali. Učinka, razen stroška, ne bo.

V ta namen testiramo ključne besede in vsebino z Google Adwords in Google Analytics. S prvim ugotovimo, katere ključne besede imajo dovolj prometa, da se splača delati nanje, z drugim pa sledimo dejanjem obiskovalcev na strani, da ugotovimo, kaj je dobro in kaj je potrebno izboljšati.

uporabniška izkušnja

Zgrajen funnel

Kaj je funnel?

Lijak v prenesenem pomenu je sistem, po katerem iz obiskovalcev, ki jih nekaj šele zanima ustvarite kupce. Raziskovalno – nakupni proces se razčleni in organizira, da uporabniku v pravem trenutku da prave informacije.

Kako izgleda funnel?

kaj je funnel

Načinov izdelave grafa oz infografike kot funnel je mnogo, lahko pobrskate po rezultatih slikovnih iskanj “funnel marketing“.

V grobem gre za proces od obiskovalcev vaše strani, ali tistih, ki so videli vaš oglas, do kupcev.

Časovno obdobje je od prvega stika, do nakupa.

Segmenti se prilagodijo glede na posel, vrsto storitve ali produkta, ker ponekod nakupni čas traja manj (uro), nekje dlje časa (leto). Času primerno je tudi število pregledanih virov.

Orodja za povečanje števila povpraševanj (leadov)

Gre za to, da uporabnika, ki bo verjetno brskal 3 mesece ali več, pridobite v stik za omenjeno in tudi kasnejše obdobje. Kako to storite?

Če išče npr. kataloge kuhinj, lahko ponudite Top 5 katalogov kuhinj , po izboru strokovnjaka. Teh 5 katalogov prejme npr. na mejl, ali jih potegne preko FB, ipd. Pomembno je, da stori dejanje, s katerim bo ostal v stiku s prihodnjimi objavami.

Če se je uporabnik zanimal za kataloge kuhinj, potem prenavlja kuhinjo, potem ga zanima tema prenove kuhinj. Najboljši produkt zanj v tem času odločanja je torej “priročnik, vse kar morate vedeti o prenovi kuhinje”, ali “kako do idealne kuhinje”. Objektiven in verodostojen priročnik, ki ne nateguje, bo uporabniku pomagal k boljši percepciji vašega podjetja. Ko bo kupil, bo imel odnos do podjetja, zaupanje, ključen pomen.

Orodja za gradnjo funnela

  • E-poštni marketing
    • Newsletter
    • Autoresponder
  • Retargeting Adwords
  • Facebook

Pridobite več informacij za pospeševanje prodaje in naročite ponudbo