Spletno oglaševanje, Martin M.

Kako potrošnik išče naš produkt

google iskanje

Podatki o tem, katere ključne besede za iskanje vaših produktov  (in storitev) uporabljajo vaše potencialne stranke, so vam na voljo brezplačno. Naročite jih spodaj, vpisati morate le e-pošto, naslov spletne strani (če jo imate) oz. opisati produkt/storitev, za katerega vas iskanja zanimajo.

V roku 24-ih ur lahko prejmete seznam 30 ključnih besed, ki jih vaše stranke najpogosteje vtipkajo v Google, ko iščejo, kar ponujate.

Raziščite ključne besede

Če si želite bolje predstavljati, kako vas najdejo in kako pogosto, poskusite z naslednjimi nekaj koraki.

Pobrskajte svoje produkte

Vživeti se v vlogo kupca ni nič novega, a verjamem, da marsikdo tega načina ne uporablja. Če želimo razumeti, kaj se dogaja, zakaj prodamo in zakaj ne, potem je najbolje, da se podamo na pot naših potencialnih kupcev. Zanimanje za nakup izdelka se pri potrošniku začne že prej. A ta objava odgovarja le na “pre-shopping online”, torej na zanimanje o izdelku, ko pride v fazo brskanja po spletu, iskanja mnenj in “review-jev”.

Kaj pobrskati

Za začetek preverite rezultate iskanja svojega podjetja in izdelkov. V čem ste prepoznavni, kaj je glavni izdelek oz glavna storitev? Kako bi iskali in kupovali izdelke, kot so vaši?

  1. V Google vtipkajte ime svojega podjetja,
  2. Vpišite nekaj svojih izdelkov/storitev (npr. 3 najboljše)

Kaj vidite?

Kar ste videli je na nek način “online” polica. So vaši izdelki na polici, ali ne? Kakorkoli, če ste tam brez truda, ne boste več dolgo. Če vas ni, lahko pridete tja na dva načina. Bolje rečeno na en način v dveh korakih. Z zakupom ključnih besed (Google oglaševanjem) in optimizacijo za iskalnike (SEO).

google-trends

vir: technewstoday.com-

Raziščite dalje – Google trends

Google Trends je orodje, ki vam prikaže statistiko posameznih ključnih besed. Karkoli vas zanima vpišite, izberite lokacijo in časovno obdobje in pridobili boste podatke o tem, kje, kdaj in kaj se na to temo išče v Google iskalniku.

Najbolje, da prej izbrane ključne besede, skupaj s svojo najbližjo konkurenco vnesete v iskanje na Google trends.  Če izraza ne najdete v Trends, potem poskusite z bolj splošnimi izrazi. Npr. “elegantni čevlji” naj bodo “čevlji”, “dovolj dober oče” je “dober oče”, …

… google.com/trends

Kako vam gre, v primerjavi z vašo konkurenco, lahko torej bolj ali manj, ugotovite s pomočjo orodja na Google Trends.

 

Torej gre za koncept, kako lahko s pomočjo brezplačnih podatkov ugotovite, kako, na kakšen način, s kakšnimi besedami se išče nekaj.

Nato imate dve vprašanji:

  1. Kako pridem na pravo mesto, da bodo moji podatki vidni,
  2. kako pretvorim rezultat v prodajo?

Odgovor se skriva za obrazcem, spodaj.

Optimizacija

Odkrili smo ključne besede, ki bi nam prinesle največ prometa. V kolikšni meri ga zajemamo je vprašanje položaja in opisa v rezultatih iskanja. Vprašanje kako ga (bolje) pretvorimo v nakupe pa zadeva vsako podjetje posebej, prav tako kot zadeva vsako ključno besedo posebej. Iskani izrazi privabljajo, ali pa ne, obiskovalce z različnimi cilji in željami. Zato vsak rezultat lahko ponudi drugačno vsebino. S tem dosežemo, da uporabniki v večji meri zaidejo na spletno stran podjetja in ne na konkurenco.

Martin M.

http://oglasevanjenaspletu.si

Google AdWords Professional.

View more posts from this author

Spremljaj objave

Ena do dve objavi mesečno,
o spletni prodaji.

Lažje jih izbrišeš, kot zamudiš.

Brez promocij!

Spremljaj