Spletno oglaševanje, Martin M.

Ciljanje na lokacijo se splača

ciljanje-lokacija-slovenija

Za podjetje, ki je fizično locirano v Ljubljani, ki tam ponuja svoje storitve smo testirali učinkovitost ciljanja na lokacijo.

Primerjali smo, ciljanje na Ljubljano (kot novo možnost) in ciljanje na Slovenijo (obstoječa možnost).

Glede na pretekle podatke (nizka stopnja konverzije ključnih besed, ki vsebujejo druga mesta, npr. Mb, Kp, Kr, Ce, …), smo “bid” na SLovenijo znižali za -50% .

Zakaj tak način

S tem smo zmanjšali tveganje, ki je padec konverzij na eni strani in zamujena priložnost na drugi.

lokacija-iskanje-slovenija

 

 

 

Rezultati primerjave ciljanja

Ciljanje na Slovenijo

Za ciljanje na celotno Slovenijo smo prilagodili ponudbo (-50%). Razlog so pretekli rezultati (nizka stopnja konverzije ključnih besed, ki vsebujejo druga mesta, npr. Mb, Kp, Kr, Ce, …). Oglaševanje po celotni Sloveniji je za nas manj donosno, glede na “volume” pa je približno polovica slovenskih naprav v Ljubljani.

Predhodno smo že testirali višjo in nižjo ponudbo, zato vemo, kako ta vpliva na konverzije.

Pri omenjenih akcijah smo dosegli skupno 7 konverzij (naročil oz. povpraševanj).

LokacijaOglaševalska akcijaKlikiPrikaziCTRPovpr. CPCKonverzijeSt. konverzije
SlovenijaŠirša ponudba SI9019294,67%0,3366,67%
SlovenijaProdukt SI13919537,12%0,3310,72%
Skupaj —813128736,32%0,39496,03%

Ciljanje na Ljubljano

S ciljanjem na Ljubljano smo dosegli 42 konverzij. Stopnja konverzije je za 2% višja, cena na konverzijo pa za Ljubljano občutno nižja.

LokacijaOglaševalska akcijaKlikiPrikaziCTRPovpr. CPCKonverzijeSt. konverzije
LjubljanaŠirša ponudba LJ38063166,02%0,45369,47%
LjubljanaProdukt LJ20426757,63%0,3662,94%
Skupaj —813128736,32%0,39496,03%

Povzetek

S tem je Google Adwords postal (še bolj) zanimiv za lokalne posle. Ciljanje na lokacijo je vsaj dovolj zanesljivo.

LokacijaOgl.akcijaKlikiPrikaziCTRPo. CPCKonverzijeS.konv.
LjubljanaŠirša ponudba LJ38063166,02%0,45369,47%
SlovenijaŠirša ponudba SI9019294,67%0,3366,67%
SlovenijaProdukt SI13919537,12%0,3310,72%
LjubljanaProdukt LJ20426757,63%0,3662,94%
Skupaj —813128736,32%0,39496,03%

Torej je razlika več kot očitna. Pomemben je še podatek, da se je za ciljanje na Slovenijo uporabljala -50% prilagoditev ponudbe. Zato sta  nižja CPC in tudi položaj. Stopnja konverzije pa velja za klike, za razmerje med kliki in nakupi in torej kaže na bolj kvaliteten promet, ki ni posledica višjega položaja, ampak bolj relevantne ponudbe, v našem primeru bolj relevantnih kupcev, ker jih pač zanimajo lokalne storitve.

Ni pomembno več, kako zanesljivo je ciljanje na lokacijo, pomembno je, da je učinkovito. Dokazano.

Martin M.

http://oglasevanjenaspletu.si

Google AdWords Professional.

View more posts from this author

Spremljaj objave

Ena do dve objavi mesečno,
o spletni prodaji.

Lažje jih izbrišeš, kot zamudiš.

Brez promocij!

Spremljaj